Klantenservice
Bestellen
- Snel zoeken
- Zoeken per categorie
- Prijzen
- Winkelmand
- Een bestelling plaatsen
- Betaling verwerken
- Orderbevestiging
- Een bestelling annuleren of wijzigen
- Betaalbevestiging
- Verzendbevestiging
Snel zoeken
Op iedere pagina staat bovenaan de snelzoeker met daarin de tekst 'Ik ben op zoek naar'. Hier kun je een term invullen om te zoeken in ons assortiment. De zoekbalk kun je op iedere pagina benaderen. Zodra je een zoekterm invoert, krijg je direct resultaten te zien.
Zoeken per categorie
Met de catogorieën bovenaan de pagina krijgt u een overzicht van ons volledig assortiment en de artikels per categorie. Via de menu links kan u per categorie de subcategorieën zien en zo surfen tot u het gewenste artikel gevonden heeft.
Prijzen
Alle prijzen op de website zijn in Euro's en inclusief 19% BTW (Nederlands belastingtarief).
Winkelmand
Nadat je je artikel(en) gekozen hebt kom je in de winkelmand van Direct Repair. Hier kun je o.a. aantallen aanpassen.
Als je een artikel toch liever niet bestelt, dan kun je het eenvoudig verwijderen door op het kruisje te klikken.
In de winkelmand kun je je land van bezorging kiezen. We proberen dan zo snel en goed als mogelijk het pakketje op het adres van bestemming af te leveren.
Heb je een kortingscode? Dan kun je die hier invullen om je korting te verzilveren.
Een bestelling plaatsen
Stap 1 - Factuuradres
Je kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen, zodat we je bestelling correct kunnen versturen.
Stap 2 – Verzending
Hier ziet u de kosten van verzending
Stap 3 - Betaalwijze
Hier kun je kiezen uit diverse betaalmethoden. We vermelden altijd duidelijk eventuele extra betaalkosten.
Stap 4 - Controleer uw bestelling
Hier kan u alle details van uw bestelling overlopen en controleren en ook een opmerking toevoegen.
Stap 5 – Plaats uw bestelling
Klopt alles? Dan kan je de bestelling afronden met de knop “Plaats uw bestelling"
Betaling verwerken
Je komt nu op de beveiligde betaalpagina van onze betaalpartner Ogone. De gekozen betaalwijze uit stap 2 verschijnt in beeld en je kunt je betaling definitief afronden.
Orderbevestiging
Gefeliciteerd! Je bestelling is geplaatst en je ontvangt direct een orderbevestiging via e-mail. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze gaan we je pakketje zo snel mogelijk klaarmaken en verzenden via GLS.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.
Een bestelling annuleren of wijzigen
Heb je een bestelling geplaatst, maar bedenk je je op het laatste moment of wil je toch liever iets anders? Neem dan contact met ons op. We helpen je dan om de bestelling aan je wensen aan te passen.
Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Betaalbevestiging
Indien je hebt gekozen voor Vooruitbetaling ontvangt je na 1 tot 3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van de betaling via e-mail. We gaan de bestelling versturen zodra de betaling binnen is.
Verzendbevestiging
Zodra Direct Repair je bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging met pakketnummer. Hiermee kan je eenvoudig uw bestelling volgen op de GLS website.
Betalen
U kan kiezen tussen de volgende betaalmethoden:
- Bankcontact/mister cash
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Via overschrijving
- PayPal
- iDeal
Rekeninggegevens Direct Repair:
Nettrade bvba
Rue du Parc Industriel 32
7822 Ghislenghien
België
BTW BE 0837.362.792
O.N.: 0837.362.792
IBAN=BE41001648205610
BIC=GEBABEBB
Fortis Bank
Bezorgen
Hieronder vindt u alle informatie over levering en bezorgen van uw bestelling bij Direct Repair.
Bezorgen
- Levertijd
- Levertijd bij vooruitbetaling
- Uitzondering op levertijden
- Bezorgingdagen Belgische klanten
- Bezorgingdagen voor leveringen buiten België
- Transportkosten
- Track & Trace – volg je pakket!
- Afhalen
- Niet op voorraad?
Levertijd
Direct Repair beschikt over een assortiment direct uit voorraad leverbaar. Al deze artikelen kunnen wij indien voorradig en besteld voor 15:00 uur op dezelfde dag versturen.
Levertijd bij vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we je betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijg je per e-mail bericht en wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd.
Uitzondering op levertijden
In drukke periodes, zoals vlak voor Moederdag, Kerst of andere actieperiodes, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Als dit gebeurt vinden wij dat erg vervelend, maar we hopen dat je hier begrip voor hebt.
We attenderen je op de mogelijkheid dat GLS er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om het pakketje bij je thuis te bezorgen.
Bezorgingdagen Belgische klanten
Direct Repair verstuurd de bestellingen in België via GLS.
GLS zal uw pakket op de volgende dagen aanbieden:
Besteld voor 15:00 uur | 1ste bezorging op: | Indien niet thuis, 2de bezorging op |
---|---|---|
maandag | dinsdag | woensdag |
dinsdag | woensdag | donderdag |
woensdag | donderdag | vrijdag |
donderdag | vrijdag | maandag |
vrijdag | maandag | dinsdag |
zaterdag | dinsdag | woensdag |
zondag | dinsdag | woensdag |
Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Vergeet niet je ID mee te nemen. Een bestelling onder rembours kun je op het postkantoor ook met pin betalen.
Bezorgingdagen voor leveringen buiten België
Voor leveringen buiten België dient men 1 dag extra te rekenen voor de 1ste bezorging.
Transportkosten
De transportkosten bedragen 6.99 € in België en naar Frankrijk.
Voor andere landen kan U de transportkost nakijken bij het selecteren van het bestemmingsland bij het aanmaken van uw order.
Track & Trace – volg je pakket!
U kan met uw pakketnummer de status van uw pakket volgen op de website van GLS
Afhalen
Afhalen is niet mogelijk
Niet op voorraad?
Bij elk artikel zie je direct de actuele voorraadstatus. Voorradige artikel kun je bestellen en zullen direct geleverd worden. Is een artikel tijdelijk uit voorraad dan ???
Garantie en retourneren
- Garantie en defecten
- Afkoelingsperiode / 14 dagen op zicht
- Retourneren
- Annuleren & wijzigen bestelling
Garantie en defecten
Indien een product dat u bij Direct Repair heeft gekocht niet juist functioneert, kunt u een beroep doen op Direct Repair voor het afhandelen van de garantie. Neem contact op met onze klantenservice op:  Afkoelingsperiode / 14 dagen op zicht
Na ontvangst van uw bestelling heeft u het product 14 dagen op zicht (afkoelingsperiode). Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid de koop te ontbinden of het product om te ruilen. Het is niet de bedoeling dat u het artikel in die tijd ook gebruikt heeft, het gaat dus echt om een zichttermijn. Wilt u gebruik maken van de afkoelingsperiode volg dan de volgende procedure:
- Verzeker u ervan dat het product ongebruikt en nog in de originele verpakking zit.
- De verpakking mag in deze niet beschadigd zijn.
- Stel de klantenservice ten aller tijden in kennis van het feit dat u een product wilt retourneren.
- Retourneer het product naar het adres wat u heeft gekregen van de klantenservice.
- De kosten en het risico voor de retour zending zijn voor uw rekening, wij adviseren u de track&trace code die u ontvangt van het postkantoor te bewaren.
- Zo spoedig mogelijk na retourontvangst van uw product wordt het aankoopbedrag overgemaakt of het product omgeruild
Retourneren
U heeft het verkeerde artikel geleverd gekregen:
Wanneer bij levering blijkt dat u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het juiste artikel wat u heeft besteld zo spoedig mogelijk wordt nagestuurd. U kunt het verkeerd geleverde artikel kosteloos retour sturen.
Annuleren & wijzigen bestelling
Wanneer u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren of een wijziging wilt doorvoeren in een bestelling, kunt u ons hiervan per email op de hoogte stellen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op [email protected]